• Toimiston henkilökunta paikalla ma-pe klo 10-14
  • Talin ravintola auki ma- su 8-14 Lounas tarjolla klo 11-14

Helsingin Golfklubi hakee kaudelle 2022 Caddiemastereita, Head Caddiemasteria sekä kenttätyöntekijöitä.

Katso lisää kohdasta Uutiset

Tiedote kauden 2022 maksuista

pe 14. tammikuuta 2022 15.14.00

Kauden 2022 maksut

Lähetämme jäsen- ja pelimaksut ensisijaisesti sähköpostitse. Uutena mahdollisuutena on e-lasku perinteisen sähköpostilaskun sijasta. Jos edellä mainituista vaihtoehdoista mikään ole mahdollinen, lähetämme laskun postin kautta.

Varmista, että yhteys- ja laskutustietosi ovat ajan tasalla NexGolfissa. Voit tehdä muutoksen itse NexGolfissa kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi tai lähettämällä sähköpostia  toimisto@helsingingolfklubi.fi

Älä maksa jäsen- ja pelimaksua verkkopankkiisi tallentamallasi vanhalla laskun pohjalla, vaan käytä aina saapuneen laskun tilinumeroa, summaa ja viitenumeroa. Näin maksu kohdistuu oikealle laskulle, oikealle tilille ja oikealla summalla.

Jäsen- ja pelimaksu sähköpostitse

Oletuksena laskut lähtevät järjestelmästä kaikille jäsenille sähköpostitse, asiakasrekisterissämme olevaan sähköpostiosoitteeseen. Laskut löytyvät myös kirjautumalla omilla tunnuksilla NexGolfiin kohdasta - Oma Nexgolf - Laskut

E-lasku omaan verkkopankkiisi

E-laskua varten tulee jokaisen hyväksyä Helsingin Golfklubi (tehdä itse) e-laskusopimus oman verkkopankkinsa kautta. E-laskun lähettäminen ei ole mahdollista ilman itse tehtyä hyväksyntää. Neuvoja sopimuksen tekoon saat tarvittaessa omasta pankistasi. Kun e-laskusopimus on tehty, saat siitä hetkestä eteenpäin tehdyt laskut suoraan verkkopankkiisi. E-lasku astuu voimaan helmikuun aikana, jolloin voit tilata kauden pelimaksun omaan verkkopankkiin.

Muuta huomioitavaa

Jäsenlasku tulee olla maksettuna 31.1.2022 mennessä, peli- & kaappimaksut 31.3.2022 mennessä. Laskut lähetämme jäsenistölle noin 2 viikkoa ennen eräpäivää. Jäsenen pelivarausoikeuksia ei voi käyttää, jos jäsen- tai pelimaksu on maksamatta.

Mikäli jäsen haluaa anoa määräaikaispassiivisuusjäsenyyttä kaudeksi 2022, on se tehtävä 31.3.2022 mennessä johtokunnan sihteerille Sylvi Beck:lle, sylvi.um.beck@gmail.com . Määräaikainen passiivijäsen ei maksa pelimaksua. Jäsenmaksu ja siihen liittyvä Master Plan maksu on maksettava, jotta jäsenyys säilyy.

HUOM! Jos olet ollut määräaikainen passiivijäsenen kauden 2021, ei se jatku automaattisesti kaudelle 2022.

Jäsenmaksun voi maksaa laskulla viitesiirtona, kassalle käteisellä, pankki-/luottokortilla.

HUOM! Jäsenmaksua ei voi maksaa liikuntarahalla.

Pelimaksun voi maksaa laskulla viitesiirtona, kassalle käteisellä, pankki-/luottokortilla ja liikuntarahalla. Olethan aina ensin yhteydessä toimistoon, mikäli haluat tulla paikanpäälle maksamaan tai käytät liikuntarahaa pelimaksun maksamiseen.

Kauden 2022 maksut

Jäsenmaksu  eräpäivä 31.1.2022